BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Future Job :D

. Designer . Modelling . Photographer . Editor .
Lets get started yeah !
Good and bad things happen in my daily life .
Anything just leave coment at chatbox ,
I will reply it soon .
Thanks for viewing my blog :D

Tuesday, August 25

Haircut

Haircut Haircut .
Rambut aku dahh panjang . rimas pulak . nak gi saloon malas .
ahh . gunting sendiri lahh .
sebelum gunting aku buad beberape reserch dulu .
aku gi kat youtube . search asian haircut & hairstyling .
whoahh . neyhh yg excited aku nak gunting neyhh .
setelah abes research aku pun menyiapkan peralatan² nye .
antarenye : gunting layer , gunting biase , sikat & cermin .
hanya memakai boxers aku pun gunting punye gunting .
dahh mcm saloon system aku gunting . HAHA .
setelah 40mins .
akhirnya selesai tugas aku . xD
aku tgk cermin balik . aku tarik rambut depan aku .
berkata dlm hati :
" asl rambut depan aku pelik ? adeshh . hm .
ahh ! tak kesah lahh . kachak gak aku enn . hehe "
selesai sudaa .
rambut ku sudahh pendek .
( tapi mcm tak gunting jea . HAHA . xD )

1 comments:

ElisaHanim said...

hahha sumpa tenga gelak